[TYPO3-UG Dutch] Direct Mail geeft vreemde links.

Yoeri Conickx yoeri at mediamind.be
Thu Sep 21 16:01:26 CEST 2006

Hallo Patrick.

Ik doe beide: dus eerst een testmailtje versturen en vervolgens nog eens
naar een testgroep.

Ik heb na wat zoeken uiteindelijk een oplossing gevonden in het Engelse mail
archief. Dit is de oplossing die ze voorstelden:

Edit typo3/t3lib/class.t3lib_htmlmail.php

Cut line 1013 :
if ($this->jumperURL_prefix && $val["tag"]!="form" )

Paste :
if ($this->jumperURL_prefix && $val["tag"]!="form" && $val["tag"]!="a" )

Ik weet niet of dit echt de goeie manier is, maar werken doet het wel, en
dat is momenteel het belangrijkste.

Groetjes.
Yoeri.