[TYPO3-UG Dutch] formulier ter bevestiging naar invuller en ander mailadres

Wubbo Onius wubbonius at gmail.com
Tue Sep 12 10:55:53 CEST 2006

Hoi,

ik ben bezig met een formulier (voor het eerst binnen t3) en vraag me af
  hoe ik een formulier kan laten versturen naar degene die hem invult,
alswel naar een opgegeven adres door mijzelf.

Als ik het goed begrijp moet ik bij het email veld 'email' als id
gebruiken en dan krijgt de invuller een kopie van het formulier.

Als ik bij 'recipient email' bij de plugin het adres invul waar ik het
naartoe wil hebben, komt het dus naar beide adressen?

Is het dan ook mogelijk om een alternatieve bevestigingsmail te sturen
naar de invuller?

Mocht iemand een link hebben naar meer info over het maken van forms
binnen t3: welkom!

Vast bedankt voor de reactie!

Gr.
Wubbo