[TYPO3-UG Dutch] Rootpagina in menu

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Mon Oct 30 23:15:47 CET 2006

Hallo Daniel,

Ik heb mijn eigenschappen veranderd zodat mijn hele naam nu zichtbaar
is. Daar had ik even niet bij stilgestaan.

Ik heb een tijd geleden een handleiding gevolgd, genaamd "websites
bouwen met typo3" door dhr D. Doesburg" :-)
Nu heb ik hem nog eens even teruggelezen en toen besefte ik dat ik iets
vergeten was. Mijn eigen oplossing was dus dat ik de pagina home gelinkt
heb naar de root, maar ik had het andersom moeten doen. De root linken
naar de pagina home.
Als ik de handleiding beter had gevolgd had ik deze vraag dus niet
hoeven stellen.

I.i.g. bedankt voor de hulp