[TYPO3-UG Dutch] Hoe leer ik Typo3 zonder dat de wereld mee kijkt?

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Sat Oct 28 15:50:27 CEST 2006

Hi Terry,

Gezien je vragen, lijkt het mij handig om ook even wat extra documentatie
te lezen. Zie oa. http://www.alternet.nl/?128. Hier staan NL vertalingen
van de TYPO3 documentatie. Dit zal je veel op weg helpen bij het
beantwoorden van veel algemene vragen.

Verder is typo3.startpagina.nl en typo3.startkabel.nl een goed startpunt
met veel verwijzingen naar tutorials, templates, en software.

Als laatste om in te gaan op je vraag of je een shortcut ook naar een
xterne pagina kan leggen, ja dat kan met een ander type 'external URL' die
staat boven shortcut in de page properties...

En verder zou ik een ISP zoeken die je SSH toegang geeft en niet alleen FTP.

Ric

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen
---------------------