[TYPO3-UG Dutch] Hoe leer ik Typo3 zonder dat de wereld mee kijkt?

Wilfred Smit typo3 at doubleus.org
Sat Oct 28 10:18:46 CEST 2006

Hoi Terry,

Ik heb het lokaal even geprobeerd. Als je index.php hernoemt naar
index2.php en de voorbeeld _.htaccess bestand aanpast en daarna hernoemd
naar .htaccess, dan zou het misschien al moeten werken.

Zoek in _.htaccess naar de regel:
  RewriteRule .* index.php [L]

Zorg ervoor dat er geen # voor staat.
Verander deze regel in:
  RewriteRule .* index2.php [L]

En probeer het dan nog eens.

Groet,

- Wilfred -

Op zaterdag 28-10-2006 om 10:02 uur [tijdzone +0200], schreef Terry
Vogelaar: