[TYPO3-UG Dutch] Hoe leer ik Typo3 zonder dat de wereld mee kijkt?

Terry Vogelaar tvogelaar at de-mare.nl
Sat Oct 28 10:02:28 CEST 2006

Hoi Wilfred,

Uit jouw antwoord begrijp ik dat exporteren naar .t3d en importeren
op de server gemakkelijk is.

Het nadeel van Typo3 op de eigen computer is dat ik niet alleen de
nieuwe site bouw. We hebben een team.

Dus hoe vind ik een oplossing in een .htaccess bestand aangevuld met
symlinks? Wat kan ik er mee en hoe kom ik aan informatie om daar iets
nuttigs mee te doen?

Groetjes,
Terry

Op 28-okt-2006, om 9:48 heeft Wilfred Smit het volgende geschreven: