[TYPO3-UG Dutch] PDF generator 2 geen images

Fred Manders fredmanders at gmail.com
Fri Oct 27 10:55:51 CEST 2006

Sander, bedankt voor jouw reactie. Op dit moment gebruik ik PDF_Generator_2
van Jens Ellerbrock. Omdat bij deze stond beschreven dat CSS werd
ondersteunt, maar ook daar zie ik niet veel van terug. Hij haalt gewoon puur
de content uit de pagina, zet deze om in PDF, zonder plaatjes, zonder css
opmaak. Hier de code van de generator:
tx_pdfgenerator2 = PAGE
tx_pdfgenerator2 {
  typeNum = 123
  config.pageGenScript = EXT:pdf_generator2/gen_pdf.php
  config.admPanel = 0
  config.xhtml_cleaning = 0
  config.USERNAME_substToken =
  config.ftu = 0
  config.disableCharsetHeader = 1
  config.prefixLocalAnchors = 0
  50 = CONTENT
  50 < styles.content.get
}

temp.pdf = IMAGE
temp.pdf {
  file = fileadmin/template/mediaan/images/pdf_button.png
  params (
    alt="PDF"
  )
  stdWrap.postUserFunc = tx_pdfgenerator2->makePdfLink
  stdWrap.postUserFunc.target = _blank
}

Groetjes Fred