[TYPO3-UG Dutch] flash header op elke pagina

Leen leenstrijk at tomaatnet.nl
Wed Oct 25 14:18:00 CEST 2006

Hallo Mark
Ik heb dit dus geprobeerd met een jpg.
Ik wilde het met een swf proberen en dat lukte niet direct.
Het jpg-tje bleef komen.
Ik had dus dat stukje TS in de pagina eigenschappen gezet.
Dit stukje script heb ik vervolgens verwijderd, maar het plaatje blijft
maar terugkomen.
Hier snap ik dus helemaal niks van.
Als ik temp.mijnTemplate.subparts.kop < styles.content.getLeft  toevoeg
aan de template (zoals ik eerst de flash, per pagina toevoegde) is hij
weg. Haal ik die regel weg dan komt hij weer terug.
Alle cache meerdere keren geleegd ook lokaal maar hij blijft terugkomen.
Hoe kan dat nou toch?

<head>

<title>Untitled Document</title>
<!--