[TYPO3-UG Dutch] tt_news troubles

Bas webdesign at inbalanshasselt.nl
Tue Oct 24 10:01:34 CEST 2006

Bedankt allemaal voor de replies.

Maar ik ben er nu redelijk uit dankzij deze tutorial:
http://typo3.kj187.de/tutorials/extensions/tt-news-v2-konfigurieren.html

De standard manual vond ik wat dat betreft minder toegankelijk.

Ik had dus geen pagina met single, list, e.d. aangemaakt.
Taal geeft ie nu ook goed weer, alleen de datum nog niet.
Ik heb geen speciale dutch language files voor tt_news gedownload en
toch geeft ie voor 90% de taal goed weer, ik wet niet hoe dit kan.

Ik zou graag nog willen weten hoe je de tekst van standaard tags kunt
aanpassen.
Zoals deze ###BROWSE_LINKS### geeft [meer], terwijl ik de brackets wil
weglaten.
Edit: al gevonden, staat in locallang.xml.

Weet iemand nog meer goede tt_news tutorials op het net?

Er schijnt ook nog iets van mininews ext te bestaan, biedt die nog meer
dan tt_news?

Groeten,
Bas