[TYPO3-UG Dutch] Hulp gevraagd met RTE en userElements

Yoeri Conickx yoeri at mediamind.be
Fri Oct 20 15:10:04 CEST 2006

Hallo iedereen.

Ik moet als totale newbie een upgrade van een website van versie 3.7.0 naar
4.0.2 in orde zien te krijgen.
Eén van de dingen die ik nog niet werken zijn de userElements in de RTE.
In de versie 3.7.0 zitten een 10-tal userElements die ook in de versie 4.0.2
zouden moeten komen.
Waar kan ik die elementen terugvinden?
Ik vind nergens een referentie in de TS van de template of zo.
En hoe kan ik die dan activeren in de htmlArea RTE?

De versie 3.7.0 is de live website.
De update is opgestart op een kopie van delen van die website.

Alvast bedankt.
Yoeri Conickx.