[TYPO3-UG Dutch] images ipv bullets

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Oct 19 22:17:22 CEST 2006

Remco Zwaan schreef:

> Ik heb 3 pagina's, "print", "contact" en "bel me nu" die genereer dmv
> het onderstaande menu.
  >
> Nu wil aan specifieke page-id een image plaatsen ipv bullets; is dit
> mogelijk?

Aangezien je wat geheimzinnig bent over welke pagina wat moet krijgen
heb ik mijn oplossing zo geformuleerd.
Overigens heb ik niet de moeite genomen om het te testen, maar het "zou
zo moeten werken"

Aangezien het in je posting maar een zootje was met je typoscript, in je
template zal het ongetweijfeld goed staan, heb ik het geherformateerd en
de dubbele zaken er uit geknikkerd. De formulering achter linkWrap staat
niet tussen accolades maar tussen ronde haken.
Op deze wijze kun je iets wat eigenlijk op 1 regel moet staan over meer
regels verdelen. In dit geval heb ik het uitsluitend voor de
leesbaarheid zo gedaan.
Nu krijgt je eerste menu-item "print" de class "print", het menu-item
contact de class "contact" etc.
En in je stylesheet kun je daar me doen wat je wilt.

Mocht het niet werken plaats dan het gegenereerde stukje menu uit de
source in je mailtje. Dan kunnen we zien wat er wel gebeurt.

Overigens verbaast het me wel dat je een menu maakt met vier niveau's
terwijl je maar 3 pagina's hebt

lib.leftmenu6 = HMENU
lib.leftmenu6 {
   special = directory