[TYPO3-UG Dutch] positie van flash komt lager dan ik wil

Leen leenstrijk at tomaatnet.nl
Wed Oct 18 19:11:10 CEST 2006

Hallo,

Ik wil in het kop-gedeelte van de template een flash filmpje zetten.
Dit doe ik door "create pagecontent" en dan media,..enz.
Alleen als ik dit doe dan blijft er boven het filmpje ruimte vrij.
Nu was ik ik aan proberen en toen ik een kop toevoegde kwam er ruimte
boven die kop.
Inmiddels heb ik lasogen maar ik kan niet vinden waar die ruimte vandaan
komt.
Ter verduidelijking.
Het is dus ruimte die in de layer zit boven de flash waardoor deze
gedeeltelijk bovenop de inhoud van de inhoudslayer zit.
in de css:
div#kop {
	position: absolute;
	left: 175px;
	height: 130px;
	width: 600px;
	background: no-repeat;
	top: 25px;
}
in de template:
temp.mijnTemplate.subparts.kop < styles.content.getLeft
In de backend heb ik create pagecontent enz gedaan.

Weet iemand waar die ruimte vandaan komt en hoe ik het kan veranderen?