[TYPO3-UG Dutch] Van een PDF wordt geen screenshot meer gemaakt

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Tue Oct 17 12:16:08 CEST 2006

Dank je Ben, maar het pad stond allemaal goed. Het leek wel of de andere
images wel goed werden gegenereerd.

Ik heb inmiddels het probleem gevonden. Mijn ontwikkelomgeving is een
Mandrake box en de live omgeving een Debian machine. Op Debian was het
pakket gs nog niet geinstalleerd, die dus benodigd is door ImageMagick
om van PDF's een jpg, gif of png te genereren.

Lag dus niet aan Typo3 :), maar aan het ontbreken van een pakket.

Wat kun je je dan lang blindstaren op iets....

Groeten, Mark