[TYPO3-UG Dutch] meerdere domeinen

Eef Weenink h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Fri Oct 13 20:31:24 CEST 2006

Dag Wubbo,

We hebben zelf een server onder DirectAdmin (dat wil overigens niet zeggen
dat we er alles af weten, was het maa waar :)
Maar zover mij bekend kun je dus onder één account in DirectAdmin ook
meerdere domeinamen onderbrengen. Vervolgens stuur je de webbezoekers met
een htaccess door naar de formele site. En hang je onder het tweede domein
alleen emailboxen.

Waarschijnlijk kun je het tweede domein ook met het DNS record doorsturen,
maar dat trucje beheers ik zelf niet.

Groet, Eef