[TYPO3-UG Dutch] Direct Mail vs Hotmail en Gmail

Martin Poelstra m.l.poelstra at tue.nl
Thu Oct 12 15:11:58 CEST 2006

> disable css-styled-sontent voor je directmailing pages en maak gebruik
> van de oudere content rendering templates (CSet of content(default).
> geeft je tables die je eenveel betrouwbare output geeft voor mailings.

Mijn ervaring met HTML mail versturen (niet via TYPO3 overigens, gewoon met
't handje) is ook dat alle 'geavanceerde' technieken (CSS, divs, etc.)
helaas nog niet doorgebroken zijn in met name de webmail-clients.
Die filteren simpelweg alles eruit dat daar maar enigszins op lijkt.
Ergens ook wel logisch, aangezien anders misschien de complete layout van
het webmail-programma zelf verandert, maar wel wat onhandig.

Ik moest toen terug naar <table>, en zelfs <font color="..."> enzo om
mailtjes er fatsoenlijk uit te laten zien in zowel Outlook, Outlook Express,
Exchange Webmail, etc.

Grtz,
Martin