[TYPO3-UG Dutch] meerdere domeinen

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Wed Oct 11 00:12:27 CEST 2006

> Hoi Ric,
> nee - dat is het grote probleem... en daar gaat dus ook echt wat fout.
> Ik meende dat dat kwam omdat ik op een shared server zit en zelf de
> httpd.conf niet kan aanpassen. ?

aha... het heeft inderdaad te maken met de shared omgeving. Dus... even
bellen, mailen, skypen met de ISP, en vragen waarom de subdomein niet
uitkomt op je site... het klinkt nl. allemaal goed te staan...

> aber naturlich! ;-)

Ik dacht het al, maar moest het toch even vragen...

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen
Onze vacatures:
http://www.alternet.nl/PHP_vacatures.341.0.html