[TYPO3-UG Dutch] GD gebruiken in htmlarea ipv imagemagick

Bart Boeschen Hospers typo3 at ourlastyear.nl
Thu Oct 5 12:47:39 CEST 2006

Volgens mij hoster probeert TYPO3 in de desbetreffende map te kijken ipv
gewoon 'domweg' het programma aan te roepen.

Is er een manier om TYPO3 te dwingen gewoon image magick te gebruiken
ipv eerst te kijken of de benodigde files wel aanwezig zijn in de map?
TYPO3 heeft dus geen rechten om de inhoud van de map te lezen maar wel
om het programma uit te voeren.

Groeten
Bart