[TYPO3-UG Dutch] filelist negeert bestand van canon

Bart Boeschen Hospers typo3 at ourlastyear.nl
Wed Oct 4 11:42:32 CEST 2006

Op de een of andere manier negeert de filelist optie van TYPO3 al mijn
fotos die ik heb geupload via FTP. De afbeeldingen hebben de naam
DSC01372.jpg. (waarbij het getal natuurlijk variabel is) Maar in de
filelist kan ik deze bestanden niet terug vinden, als ik exact hetzelfde
bestand opnieuw upload maar dan met een andere naam (bv blaat.jpg) dan
wordt hij wel weergeven. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Groeten
Bart