[TYPO3-UG Dutch] publicatie tijd van een contentelement ofpagina

Frank frank.sonck at freebel.net
Wed Oct 4 10:25:17 CEST 2006

Beste Pieter,

De extensie nf_date2datetime doet het prima. Heel erg bedankt.
Het enige detail dat nu resteert is dat je voor je scherm in de BE moet
zitten om op het voorziene tijdstip (verschijnen of verdwijnen van
elementen) de cache te refreshen. Zou je dat ook kunnen instellen dat dat
gebeurt op een bepaald moment? Zonder meteen met cron jobs of wat dan ook
moeten te beginnen.

Vriendelijke groeten,
Frank

"Pieter Fokkema" <pedicurestart3 at wanadoo.nl> schreef in bericht