[TYPO3-UG Dutch] Span in tekst van link

Marcel Renes Marcel at renes.nu
Mon Oct 2 22:22:51 CEST 2006

Sorry, wist niet dat het verschil uitmaakte...

linkWrap = <span> | </span> zet hij de span om de tekst van de link heen
in elk geval. Niet om de link en de tekst van de link.
stdWrap.innerWrap = <span> | </span> geeft exact hetzelfde resultaat.

In elk geval, beide bedankt!

Groeten,

Marcel Renes

Heyla,

Excuse me boys, maar geeft dat niet de span om de "link" heen? Dat is
toch ook wat linkWrap is? Volgens mij moet het stdWrap.innerWrap zijn
als je de span om de text van de navigatie heen wilt.

gRTz