[TYPO3-UG Dutch] een div om een content element zetten.

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.com
Thu Nov 30 11:42:56 CET 2006

Nico Potvin wrote:
> bedankt, deze zal ik zoizo onthouden.
>
> Als ik dit doe ben ik wel mijn anchors kwijt.
> en zit er overal een div dat altijd variabel kan zijn.
>
> Is het niet mogelijk om net dat stukje content te wrappen?

Hoi Nico,

Je bent je anchor niet kwijt hoor. Wat dacht je hiervan?

http://ben.vantende.net/css/imgtextcss/#c356

Als je in de bron kijkt dan zie je dat alle ce's zijn gewrapped met die
div's. Dit werkt gewoon en is een betere oplossing dan de anchor tag met
name attribuut. De div's zorgen er in feite ook nog eens voor dat elke
ce apart te stylen is.

gRTz

ben
--