[TYPO3-UG Dutch] errors in de constants (objectbrowser)

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Tue Nov 28 21:12:52 CET 2006

Negeer mijn vorige bericht maar.(dat was omdat in twee vensters werkte)

Ik heb het stukje code gevonden waar de fouten in zitten.
Dze code heb ik uit de extensie manual gehaald.
Ik begreep eigenlijk niet waarom dat dan fout zou kunnen zijn, maar
imiddels weet dat het komt omdat ik de tekst uit een pdf bestand heb
gehaald en voegt pagebreaks toe.

Bedankt voor de hulp

Groeten leen