[TYPO3-UG Dutch] een div om een content element zetten.

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.com
Mon Nov 27 16:41:07 CET 2006

Nico Potvin wrote:
> Hello,
>
> Dacht dat ik het zou weten ondertussen, maar blijkbaar niet.
>
> Ik gebruik de plugin vc_javascriptslideshow (alleen maar omdat ik
> ce_gallery niet aan de praat krijg.. moest hier iemand tips voor hebben..)
>
> deze genereert wel mijn elementen, maar ik had er graag een div rond gezet.
>
> nu dacht ik dat te doen dmv
>
> plugin.tx_vcjavascriptslideshow_pi1.wrap = <div
> class="tx-slideshow-pi1"> | </div>
>
> in typoscript bij mijn template te voegen, maar dit doet dus niks.

Hoi Nico,

Je kan deze TS gebruiken die al je contentelementen van een div voorziet
met een id.

# Wrap the content element with a div
# instead of using the anchor <a id="xxx" name="xxx">
tt_content.stdWrap.dataWrap = <div id="c{field:uid}"> | </div>

Je kan de id gebruiken om de div te binvloeden.

gRTz

ben
--
netcreators :: creation and innovation