[TYPO3-UG Dutch] Mailing in HTML

Yoeri Conickx yoeri at mediamind.be
Mon Nov 27 14:55:10 CET 2006

Hallo Loek.

Ik had onderstaande methode ook al geprobeerd, maar zonder het gewenste
resultaat.

Ondertussen heb ik wel gevonden wat ik verkeerd heb gedaan:
ik heb alles even van het Constants naar het Setup-veld overgezet en alles
werkt nu.
De oplossing die jij dan voorstelt zorgt dan inderdaad voor wat minder tags.
Ik heb wel het volgende gedaan zodat alle links op de pagina zwart worden:

config.ATagParams = style="color:#000000"

Groetjes.
Yoeri.