[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 4.1 beta (en ook versie 4.0.3 RC1)

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Nov 26 11:43:57 CET 2006

Voor wie niet wachten kan, deze versie is wel met PHP4 te gebruiken als
je de volgende aanpassingen maakt.
In bestand typo3_src-4.1beta1/t3lib/class.t3lib_loaddbgroup.php pas je
regel 471 (of daar omtrent) als volgt aan:

De regel: $isOnSymmetricSide = self::isOnSymmetricSide($parentUid,
$conf, $row);
Moet worden: $isOnSymmetricSide =
t3lib_loadDBGroup::isOnSymmetricSide($parentUid, $conf, $row);

Dus vervang "self" door "t3lib_loadDBGroup"

En in de buurt van regel 665
wijzig je: static function isOnSymmetricSide($parentUid, $parentConf,
$childRec) {
in: function isOnSymmetricSide($parentUid, $parentConf, $childRec) {

Dus haal het woord "static" weg.

Hierna draait, ik kan het je verzekeren, versie 4.1 ook met PHP4.

Maar een verbeterde versie zal vast niet lang op zich laten wachten.

Succes,

Daniel Doesburg