[TYPO3-UG Dutch] algemene vraag

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Nov 24 13:54:33 CET 2006

Leen Strijk schreef:
> Hallo,
>
> Wat is het verschil tussen de Constant editor en de typoscript object
> browser.
>
> Ik zie in allebei dezelfde variabelen staan.
> Als ik in de ene iets invoer zie je hem in de andere niet terug.
>
> Kan iemand mij vertellen hoe ik hier mee om moet gaan.
> Waneer de ene en wanneer de andere?
>
> Groeten Leen

Hoi Leen,

Met de constant editor kun je alleen de constanten aanpassen.
Het voordeel boven de objectbrowser is een min of meer zinvolle
beschrijving van het veld.

Met de objectbrowser kun je ook de setup wijzigen.

Maar wat de constanten betreft mag het niet uitmaken welke tool je gebruikt.

Groeten,

Daniel