[TYPO3-UG Dutch] fout in nieuwslinks

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Thu Nov 23 17:53:13 CET 2006

Ik gooi het denk ik maar in de engelse mailinglist met deze bevindingen.
Misschien heeft een van hen hetzelfde probleem ervaren.

Bedankt in ieder geval voor het testen.

Harry schreef:
> Yep, met copy&paste in de adresbalk hier ook,
> met IE7 kom ik op een pagina met een artikel over "Toezicht ... etc" en
> met FF2 kom ik op de "Geen artikel geselecteerd"
> Grt, Harry

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [ KVK: 34210081, Postbank 4906257]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com>