[TYPO3-UG Dutch] IE 7

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Thu Nov 23 14:20:45 CET 2006

Beste Melvin,

IE7 is NOG niet verplicht. Het is voor de engelse versie van Windows XP
al als critische update aan het verspreiden en in januari ook voor de
nederlandse. In Vista kun je straks standaard niet eens IE6 draaien. Als
dingen niet goed werken in IE7 kun je er beter bij zijn voor dat de
meeste mensen het hebben zodat je tijd hebt om het te melden en
oplossingen te vinden.

Ik gebruik persoonlijk Firefox normaal gesproken, maar kan (en wil)
tegen onze klanten en hun bezoekers niet zeggen dat ze een bepaalde
browser moeten gebruiken. En al helemaal niet als de browser die ze
volgens jou niet mogen gebruiken (binnenkort) door 75% van de mensen
gebruikt wordt.

Naar mijn mening is IE7 trouwens de beste IE tot nu toe. Het gaat een
stuk beter om met de standaarden dan voorgaande versies. De meeste
problemen waar ik van gehoord heb en tegen ben gekomen tot nu toe komen
door slechte code en harde versie controles (if IE6...).

Met vriendelijke groet,

Rudy Gnodde
WIND Internet