[TYPO3-UG Dutch] Newsmailer 0.0.9 vervormt tijdens het versturen

Fred Manders fredmanders at gmail.com
Tue Nov 21 15:35:13 CET 2006

*Fred (ik dus) schreef:*
 *Hoi Daniel!*
* *
*Misschien was het inderdaad handiger geweest, maar ondertussen is het al
opgelost. De boosdoener was niet een van de eerder genoemde extensies, maar
rte_conf. Met hem uitgeschakeld is er niets aan de hand. Wel bedankt voor
jouw hulp! Mijn volgende vraag komt er trouwens al aan.. *
* *
*Groetjes Fred*

Maar dit klopt helaas niet. De extensie die de boosdoener was, heet TinyMCE.
En als de aanroep naar hem die wordt gedaan in de newsmailer's
index.phpwordt uitgecommentaard (Van Dale 2007), dan werkt de
newsmailer als een
charm. Maar de klant rommelt toch niet graag in HTML code, dus die
"oplossing" is er helemaal geen. Heb de javascript broncode al doorgezocht
en de TinyMCE vervangt hier en daar wel wat tekens, maar nergens plaatst hij
er een ! voor terug (en dat is juist een van de meest voorkomende errors).
Ik zal hierachteraan de nieuwsbrief sturen, dan zien jullie wat ik bedoel.
Hij lijkt het ook steeds op dezelfde plek te doen. Voor de mensen die de
karakters willen tellen, mogen dit vermoeden gaan nachecken. Iemand tips of
ervaringen?

Alvast bedankt!

Groetjes Fred