[TYPO3-UG Dutch] TMENU onderin een pagina

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Nov 20 22:25:35 CET 2006

Johann Jungbacker schreef:
> Hoi Daniel,
>
> Wanneer je je site meertalig wilt maken kan je dat doen door in de root van
> je site een aantal alternatieve talen aan te maken (standaard T3
> functionaliteit). In TemplaVoila zou er dan een extra tabblad
> ("Translations") in de Web > Page Module moeten verschijnen alleen dat is
> mij tot op heden niet gelukt ondanks de redelijk heldere tutorial op:
>
> http://typo3bloke.net/post-details/archive/2006/october/17/creating_multilan
> guage_sites_with_templavoila/index.htm

O, sorry, bedoelde je dat. Ja, soms ben ik zo'n oen.

Maar dat multi-language maken van mijn site ging bij mij volgens het
boekje en die tab was er eigenlijk vanzelf.
Dus ik heb er niet zo op gelet.

Ik zou dus ook niet weten waarom het bij jou niet zou werken.
Of je hebt iets niet helemaal goed gedaan.

Groeten,

Daniel Doesburg