[TYPO3-UG Dutch] Upgrade van 3.7 naar 4.0.2

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Mon Nov 20 17:09:26 CET 2006

Beste Youri,

Ik zou persoonlijk altijd:

    * een nieuwe installatie doen op dezelfde server
    * de extensies installeren
    * een t3x export maken
    * de export in de nieuwe installatie importeren
    * de mappen 'fileadmin' etc kopieëren

En kijken of de site werkt. als ie werkt archiveer je de oude versie en
publiceer je de nieuwe. Direct upgraden vind ik
persoonlijk te riskant.

Met vriendelijke groet,

Thijs Hakkenberg

Yoeri Conickx schreef:
> Hallo iedereen.
>
> Ik zou een oude TYPO3 installatie, versie 3.7, willen overzetten naar de
> nieuwste versie, dus versie 4.0.2.
> Kan dit in één stap, of is het beter om eerst naar versie 3.8 over te
> stappen?
>
> Is er ergens meer info te vinden over deze upgrade?
> De meeste info die ik kan terugvinden handelt nl. over de upgrade van versie
> 3.8 naar 4.0.x.
>
> Alvast bedankt.
> Yoeri.

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [kvk: 34210081]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl/>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl/>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl/>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com/>