[TYPO3-UG Dutch] SlideShowPro in typo3 ext idee

Nico Potvin nico.potvin at kandesign.com
Mon Nov 20 16:16:40 CET 2006

Ik heb net wat gelezen in de manual/forums,

Het is dus mogelijk om de xml in SSp te krijgen via html.
je moet eerst je swf wel een beetje preppen maar dit is goed uitgelegd.

Zo zou het dus kunnen gaan in typo3:

1) Je kiest een folder met images
2) Het php script maakt er juiste ssp xml van( dit script zit bij SSP)
3) de plugin rendert een flash embed met de juiste xml id bij als
flashvar

Dus eigenlijk is dit niet zo moeilijk.. maar mijn kennis( dit te
combineren in een ext) hierover is nihil.

kan er mij iemand op weg helpen..

groeten

nico