[TYPO3-UG Dutch] categorieën in tt_products

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Sun Nov 19 15:43:05 CET 2006

Hallo,

Ik krijg de categorieën niet op mijn scherm.
Ik heb als test een losse pagina gemaakt en categories : list opgegeven.
Ik heb het startpunt opgegeven (de sysmap met producten en categorieën)
Ik heb ook categorieën gemaakt, en producten gekoppeld.

Eigenlijk wil ik natuurlijk dat in het menu de categorieën zichtbaar
worden, maar eerst wil ik ze gewoon op het scherm krijgen.

Is er iemand die me even een zetje in de goede richting wil geven?

Groeten Leen