[TYPO3-UG Dutch] extension import: wit scherm

Martin Poelstra m.l.poelstra at tue.nl
Sat Nov 18 19:26:46 CET 2006

Hoi Bas,

> Dit ging altijd goed, maar nu krijg ik een WIT SCHERM als ik een
> extensie importeer vanuit een .t3x bestand. Als ik vanuit online
> repository imorteer gaat het goed.

Ik neem even aan dat je het witte scherm krijgt op het moment dat je op
Submit drukt bij het importeren, en dat niet je hele localhost-site 'plat'
ligt.
Het witte scherm wordt dan zeer waarschijnlijk veroorzaakt door een
PHP-error, die echter niet getoond wordt vanwege een instelling je php.ini.
Je moet zorgen dat errors direct in de browser getoond worden, of kijken in
de errorlog van je server.

Dan is het probleem dus nog niet opgelost, maar kun je wel bekijken waar het
mogelijk mis gaat!

Grtz,
Martin