[TYPO3-UG Dutch] newloginbox[opgelost]

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Fri Nov 17 14:46:20 CET 2006

Nou dat is te zeggen. Ik zat met FireFox, in de BE.
Toen ik in IE probeerde lukte het wel, dus nam ik aan dat dit de oorzaak is.
N.a.v. jou reactie heb ik in FF uitgelogd en weer geprobeerd maar geeft
hij weer fout aan.
Dat was dus niet de reden.
Alleen heb ik nu het probleem dat het wel in IE maar niet in FF lukt.

Gr Leen