[TYPO3-UG Dutch] PIDinRootline

Harry xboesh at gmail.com
Tue Nov 14 17:15:39 CET 2006

Ik heb het als volgt opgelost (denk ik, is dit de slimste)

#special template met rechterkolom
[PIDinRootline = 1821, 1873]
page.10.template.file= fileadmin/template/website/main_template_2_col.html
[end]

Maar als die pagina's met id=1873 en verder na verloop van tijd
verdwijnen, moet je de TS ook weer aanpassen? Er zijn dus altijd twee
mensen nodig.. een content schrijver en een admin.. ?

Groet,
  - Harry -