[TYPO3-UG Dutch] aparte stylesheet voor opera

Bart Veldhuizen [V-INT] bart at v-int.nl
Mon Nov 13 13:21:06 CET 2006

Hoi Bas,

je kan dit misschien gemakkeliker met een conditie in typoscript
oplossen; zie het stukje 'condition reference' in de TSRef manual.

Groet,

Bart

Op 13-nov-2006, om 13:10 heeft Bas het volgende geschreven:

> Hoi,
>
> Ik wil een aparte stylesheet voor opera maken en deze includen.
>
> Voorheen deed ik dit altijd zo:
> <!-- Aparte stylesheet voor Opera -->
> <?
> include ('detectbrowser.php');
> include ('detectbrowser_selectopera.php');
> ?>
>
> Maar hoe include ik deze php scripts in typoscript?
> Of gaat dit op een andere manier?
>
> Bas

Bart Veldhuizen, Veldhuizen Interactive.  Tel: 06-420 67 330
website analyse & advies | content management systemen