[TYPO3-UG Dutch] upload images writable maken

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Sun Nov 12 19:40:12 CET 2006

Het kan zijn dat:

1. imagemagick, of graphicsmagick niet staan geinstalleerd
2. het pad naar een van bovenstaande niet goed is
3. je geen schrijfrechten hebt in de temp directories waar de thumbnails
worden geplaatst.

Mijn advies zou zijn, open de install tool (www.domein.nl/typo3/install/)
ga daar eens kijken hoe het staat met je instellingen? Je kunt zo zien of
de rechten goed staan, maar ook of het verwerken van plaatjes ook goed
werkt.

Ric