[TYPO3-UG Dutch] upload images writable maken

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Sun Nov 12 17:14:07 CET 2006

Dit doe je niet in TYPO3, maar in de Linux shell omgeving. Zie ook eerdere
posts over rechten.

Je kunt nl. pas wat uploaden via TYPO3 als de directories waar je iets
upload goed zijn ingesteld. Dat zijn de rechten. Zoek even in het archief
(zie voor link helemaal onderaan deze post) naar trefwoorden als rechten.

Ric

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen
---------------------