[TYPO3-UG Dutch] TYPO3-UG-dutch Digest, Vol 35, Issue 17

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Sat Nov 11 11:45:56 CET 2006

Hi Mike,

De mailinglist is niet direct bedoeld om vacatures te posten. Als je
mensen daar toch op wilt attenderen, dan zijn daar andere media voor, of
gebruik desnoods je sigfile daarvoor. Op de mailinglist worden met name
technische vragen gesteld varierend van beginner tot gevorderde.

Hierbij wat tips om freelancers te scoren:

www.freelance.nl
typo3.startpagina.nl (kopje vacatures)
je eigen site...: als je goed bent in SEO, dan moet het niet moeilijk zijn
om jezelf in Google een top 3 notering te bezorgen.... ;)
En natuurlijk alle PHP fora die altijd een hoekje voor vacatures hebben.

En tja, over die URL's, ik moet me daar bij Sander aansluiten. Het ziet er
niet profi uit, en het is zeker niet iets waarop je echt beter gaat
scoren. Andere factoren zijn meer van belang. En ik heb daar echt verstand
van...

Ric

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen