[TYPO3-UG Dutch] upgrade probleem 4.0.1

Johan van Helleman johan at van-helleman.nl
Fri Nov 10 19:31:45 CET 2006

Hoi Ric,

Het probleem heb ik niet kunnen oplossen. Ik heb iets anders verzonnen om
mijn website goed terug te krijgen.
- Eerst heb ik een backup terug laten zetten dat had niet het gewenste
resultaat.
- Ik heb een TEMP-map gemaakt daar heb k mijn hele website in gekopieerd.
- vervolgens heb ik Typo3 opnieuw uit gepakt op mijn server. Dat heb ik
gedaan door de source map buiten mijn public HTML-map te plaatsen vervolgens
heb ik de inhoud van de dummy map gekopieerd naar de public HTML map.
- daarna heb ik , mijn oude localconf.php gekopieerd naar de map typo3conf.
- Toen kon ik de installatie starten en de upgrade hervatten.

----- aanvullen probleem na upgrade naar 4.0.2 ----------

Ik maak gebruik van een HTML template met de Extension "automaketemplate"
hier mee heb ik een mooi "drop-down-menu" gemaakt. Dit menu werkt nu niet
meer zoals voor heen. Ik heb nog geen documentatie gevonden die beschrijft
hoe ik het probleem kan oplossen. Ik ben nu zelf aan het vogelen. Een tip
voor iedereen die gaat upgraden doe het eerst in een acceptatie omgeving
voor je het life doet! mijn eigen acceptatie omgeving is mijn persoonlijke
pagina daar heeft niemand last van. Ik zal namelijk al mensen die er naar
vroegen hoe de upgrade ervaringen zijn. Dus bij deze mijn persoonlijke
ervaring. En als iemand per ongelijk ene oplossing weet dan hoor ik dat
graag.

Ric, in ieder geval bedankt voor je hulp.

veel plezier met TYPO3

groetjes,

Johan van Helleman

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV schreef:
Een van de meldingen is dat hij localconf.php niet kan vinden. Aangezien
dit de meest makkelijke foutmelding is, de vraag:

staat localconf.php wel op de juiste plek, en mag je daar bij?
staan je rechten goed?

Ric

Hoi Ric,

Dat klopt ik heb een upgrade gedaan naar 4.0.2

Groet,

Johan

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen