[TYPO3-UG Dutch] BE Usergroup wissel

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Nov 10 15:37:49 CET 2006

Mc Joost schreef:
> Hallo,
>
> Ik beheer zo'n 1300 BE-gebruikers. Zij zijn lid van een of meer
> BEU-groepen.
> Nu wil ik alle gebruikers van de ene BEU-groep lid maken van een andere
> BEU-groep.
>
> Vraag: kan dat in één handeling of moet ik, wat ik nu doe, alle
> afzonderlijke BE-gebruikers langs?
>
> [ik heb geen ervaring met phpMyAdmin]
>
> Groet, Joost

Als phpmyadmin, of liever sql, een probleem is dan zit er niets anders
op dan het via de koninklijke weg te doen.

Je bent niet helemaal duidelijk wat je wilt.
Moeten ze er allemaal een groep bij krijgen of moeten ze switchen?
Je kent de truc om van een heleboel records tegelijk een bepaald veld te
muteren? Dan hoef je niet steeds de users stuk voor stuk te openen en op
te slaan.
Verder zou het ook kunnen dat je kunt bereiken wat je wilt door de
nieuwe groep een subgroep van de oude te maken.

Succes,

Daniel
P.S. Kijk in m'n andere antwoord aan jou, voor een zinvolle opmerking
over je naam.