[TYPO3-UG Dutch] Meta data in Indexed Search results

Roland Franke Roland.Franke at vara.nl
Thu Nov 9 09:03:15 CET 2006

Hoi

Ik had dit zelfde probleem en bij mij was het dat er een spatie in de
marker zat...

Het moet dus zijn <!--TYPOSEARCH_begin--> en <!--TYPOSEARCH_end-->
Ik hoop dat dat het ook is bij jou want dan heb je bij deze de
oplossing.

Groeten,
Roland Franke
webdeveloper

www.vara.nl
T: 035 - 67 11 653
M: 06 - 46 075 943

Omroepvereniging VARA [!]
afd. NIEUWE MEDIA
postbus 175
1200 AD Hilversum
-----------------------------
Disclaimer:
De informatie verzonden met en of in dit e-mail bericht is uitsluitend
bestemd voor de geadresseerde(n). Gebruik van deze informatie door
anderen dan geadresseerde(n) is verboden, behoudens indien en voorzover
anders is aangegeven. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding,
en/of verstrekking van deze informatie aan derden is NIET toegestaan,
behoudens indien en voorzover anders is aangegeven. Omroepvereniging
VARA staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de
inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

The information contained in this e-mail is confidential and may be
legally privileged. It is intended solely for the use of the individual
or entity to whom it is addressed and others authorised to receive it.
If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any
disclosure, copying, distribution or taking any action in reliance on
the contents of this information is strictly prohibited and may be
unlawful, unless and as far as otherwise is indicated in the contents.
Vara is neither liable for the proper nor complete transmission of the
information contained in this communication nor for any delay in its
receipt.