[TYPO3-UG Dutch] Meta data in Indexed Search results

Menno Appelhof menno at demennooos.nl
Wed Nov 8 22:49:38 CET 2006

Hallo lijst,

Op een nieuwe site met Typo3 v4.02 heb ik de Indexed Search draaien.
Er wordt geindexeerd en de zoek resultaten worden ook weergegeven.
Alleen komt er in de resultaten ook de Meta data naar voren.

Zowel in de handleiding als in een antwoord van Ben staat dat wanneer je met
de <!--TYPO3SEARCH_begin--> of <!--TYPO3SEARCH_end--> markers in je document
of als wrap in je template setup werkt dat alleen hetgeen wat daar tussen
staat geindexeerd wordt.

De markers staan netjes in het content gedeelte van mijn pagina's (deze
stonden er trouwens automatisch) maar nog krijg ik de meta data te zien. Ook
de oplossing die Ben gaf een tijd terug verhelpt dit niet.

Waar o waar ga ik de fout in?

Groeten,

Menno Appelhof

Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!