[TYPO3-UG Dutch] upgrade probleem 4.0.1

Johan van Helleman johan at van-helleman.nl
Wed Nov 8 21:35:18 CET 2006

Ik heb hier uiteraard naar gekeken en voor zover ik kan zien staat deze op
de juiste plaats. Deze staat in /home/ [accountname]
/van-helleman.nl/HTML/typo3_src-4.0.2/typo3/install Ik heb de rechten al
veranderd 777 en 775 maar dat hielp niets ook heb ik de rechten van de map
install al een keer aangepast. Ik heb niet zo heel veel verstand van
extensions maar het lijkt er op dat de extentie timtab het probleem
veroorzaakt. Deze heb ik ook al uit de localconf.php gemikt maar dat mocht
ook niet baten.

Groetjes,

Johan