[TYPO3-UG Dutch] (no subject) -> Taalprobleem

Yoeri Conickx yoeri at mediamind.be
Wed Nov 8 12:11:30 CET 2006

Hallo.

Ik heb ondertussen iets vreemds ontdekt.
Als ik in mijn Website Languages voor 'Français' de optie 'Select Official
Languages' ipv op French op Dutch zet, dan toont de site wel.

Voorlopig laat ik dit zo staan daar de site nu toch goed weergegeven wordt.
Echt correct is dit natuurlijk niet.

Groetjes.
Yoeri.