[TYPO3-UG Dutch] flash header op elke pagina

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Tue Nov 7 14:17:28 CET 2006

Hoi,

Uiteindelijk heb ik het met de ext flash pageheader gedaan.
Standaard wordt de flash getoond op elke pagina.
Ik heb een gewone image als hij niet getoond kan worden.
Hij staat dus standaard in elke nieuwe pagina die je maak.
Er is een invoerveld waar hij dan in staat. Hier kan je desgewenst een
ander flashfile opgeven, maar ook gewoon verwijderen, waarna de gewone
image getoond wordt. Wil je hier een andere image tonen kan je dat
gewoon opgeven. Erg flexibel allemaal.

Maar dat is een rode draad door heel typo3 heen vind ik.

Bedankt voor de input