[TYPO3-UG Dutch] Email Address Subscription

Yoeri Conickx yoeri at mediamind.be
Mon Nov 6 15:17:04 CET 2006

Na lang zoeken heb ik dan toch een oplossing gevonden!
Ik heb volgende lijn toegevoegd in mijn TS:

plugin.tx_sremailsubscribe_pi1.parseValues.module_sys_dmail_category = trim

Vervolgens heb ik voor dit veld de nodige radio-buttons toegevoegd in de
template.
Spijtig genoeg is dit geen dynamische oplossing.
Als ik dus een categorie toevoeg moet ik dus ook de template aanpassen.

Als iemand wel een dynamische oplossing weet, of weet welke waarden ik kan
gebuiken ipv trim, multiple in bovenstaande regel,
laat dan zeker iets weten.

Groetjes.
Yoeri.