[TYPO3-UG Dutch] sysmappen vraag

Yoeri Conickx yoeri at mediamind.be
Fri Nov 3 16:24:14 CET 2006

Als je in de toekomst vb. de producten wilt verwijderen en je bent wat
onvoorzichtig, verwijder je meteen ook je users.
Ik heb dit reeds in andere systemen meegemaakt (admin bij een klant die
dingen te veel verwijderd) en heb nu iets van beter problemen voorkomen dan
genezen.

Dingen gescheiden houden die je gescheiden kàn houden is trouwens altijd een
beter idee. ;)

Groetjes.
Yoeri.