[TYPO3-UG Dutch] sysmappen vraag

Eef Weenink h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Fri Nov 3 16:20:02 CET 2006

In principe kun je alles in één sysmap (storage folder) bewaren. Er is geen
reden er meerdere te gebruiken, tenzij........

Je de backend van de site door meerdere personen met verschillende
bevoegdheden laat beheren, bijvoorbeeld de één mag nieuwsberichten maken, en
een ander weer andere taken. Of zelfs nieuwsberichten te maken door
verschillende personen voor verschillende groepen. In ieder geval telkens
als er bevoegdheden aan de backend over meerdere personen (behalve de
beheerder(s)) verdeeld worden is het aan te bevelen per authorizatie-groep
aan te maken
Dan kun je dit perfect controleren.

Groet, Eef